Home Onze school Voor-, tussen- en naschoolse opvang

Voor-, tussen- en naschoolse opvang

De buitenschoolse opvang wordt verzorgd door de Stichting Kinderopvang Zoeterwoude (SKZ). Hiervoor zijn twee lokalen en de aula van de Bernardusschool ingericht. Op BSO de Kajuit bieden we voor- en naschoolse opvang aan. Ook kun je bij ons terecht in de schoolvakanties en op studiedagen voor een uitdagend en afwisselend dagprogramma.

Tussen schoolse opvang

De tussen schoolse opvang (TSO) wordt verzorgd door Stichting Lunch & Spel. Tijdens de TSO eten de leerlingen in de klas met de groepsleerkracht met ondersteuning van de medewerkers van Lunch & Spel. Vervolgens spelen de leerlingen onder onze toezicht buiten. Inschrijven voor de tussen schoolse opvang kan via de website van SKZ: www.kinderopvangzoeterwoude.nl via de knop ‘inschrijven’

Contact

Voor meer informatie over onze opvang, de tarieven en inschrijven kun je terecht op onze website:

Je kunt ons ook telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur op telefoonnummer: 071-5808010