Wij zijn een SCOL school
Home Onze school Formulieren

Formulieren

Als u een keuze wilt maken voor een fijne school voor uw kind, is het belangrijk dat u een goed beeld krijgt van het onderwijs dat aangeboden wordt. Het echte beeld van de school ontstaat als u een bezoek brengt en de sfeer kunt proeven tijdens een gewone dag. Op de Bernardusschool houden we geen open dagen, maar besteden we persoonlijke aandacht aan alle ouders met interesse.

Wij vinden dit persoonlijk contact belangrijk en laten u graag de school zien tijdens een rondleiding. Deze vindt plaats op afspraak met de directeur. Wanneer u ruim voor de tweede verjaardag van uw kind contact met ons opneemt voor een rondleiding, heeft u voldoende tijd om een goede schoolkeuze te maken en bij interesse een aanmeldingsformulier op te sturen als het kind 2 jaar is geworden.

U kunt voor een rondleiding contact opnemen met Corine Lourier- van Wieringen (directeur) 071- 54 21 600.

Heeft u al besloten om uw kind bij ons op te geven, dan kunt u het Aanmeldformulier hier downloaden.
Dit aanmeldformulier is niet geschikt voor tussentijdse inschrijving in hogere leerjaren. U kunt in dat geval een afspraak maken voor een gesprek met Corine Lourier en Marja Oudshoorn (intern begeleider).

Verlof

Bij ziekte, religieuze feestdagen, ‘gewichtige omstandigheden’ of als u geen mogelijkheid heeft om tijdens schoolvakanties op vakantie te gaan, kunt u toestemming krijgen om uw kind niet naar school te laten gaan. Over verlofaanvragen voor 10 schooldagen of minder per jaar beslist de schoolleiding. Als de aanvraag meer dan 10 schooldagen betreft, wordt deze verplicht doorgestuurd naar de ambtenaar leerplichtzaken.

Wilt u Verlof aanvragen dan kan dat via de link. Het ingevulde formulier dient u af te geven op school.

• Functioneel